国立大学法人信州大学 基盤研究支援センター機器分析支援部門上田分室

お気軽にお問い合わせください
Tel:0268-21-5325 Fax:0268-21-5326

トピックス

2020年5月14日

【お知らせ】機器をご利用の研究室の方は今年度の利用申請書をご提出ください Using the equipment and the reservation system, please submit the application form for this year

基盤研究支援センター上田分室の予約システムは、現在利用申請書をご提出いただき、今年度のIDとPWを

受けとった方のみログインし利用することができます。

随時受付をしておりますので、機器をご利用予定のある研究室は基盤研究支援センター上田分室へ

利用申請書をご提出ください。(詳細はHP学内向けをご覧ください)

昨年度まで旧IDでログインすることはできましたが、サイトのサーバー変更により不具合が起こりやすくなる

ことに加え、感染症対策のため、今年度から利用者の把握をより正確にする必要性からこのようにしております。

ご不便をおかけいたしますが、よろしくお願いいたします。

The reservation system for the Ueda branch office of the Basic Research Support Center requires that you submit a usage application now, and enter your ID and PW for this year.

Only the person who received it can log in and use it.

We are accepting applications at any time, so the laboratory you plan to use will go to the Ueda Branch of the Basic Research Support Center.

Please submit the application form. (For details, see the website for HP)

I was able to log in with my old ID until last year, but when I changed the server on the site,

To prevent infectious diseases, it is necessary to make the user's grasp more accurate from this fiscal year, so we are doing this.

We apologize for the inconvenience, and thank you.